torsdag 24 november 2022

Tillbaka på arbetsplatsen - slut på att ligga platt och glo på allt, allt , allt. Roligt att träffa eleverna!

 Särskilt roligt att träffa de fotbollsintresserade eleverna . Skämt åsido, roligt att träffa dom allihop. 

Rektorn på skolan har tagit ett beslut, att vi inte får se någon fotboll på skoltid. Jag förstår beslutet. 

Men i morse, innan lektionen oj vad VM dryftades som ett buzz i klassrummet. Passion!

 Ja, barnen brinner verkligen, småretar varandra,  älskar spelare, lag  - både hejar och buar. Jag fick en slev för Japans seger

Ny era i detta Världsmästerskap för denna riktade resurspedagog. Men det må jag säga, det är skönt att inte vara sjuk igen. Jag är övermätt nu också efterfyra dagars fotboll och känslor mitt i febern. 

Det är ett annat VM -på vintern. Bara att ställa om , helt enkelt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar