tisdag 29 november 2022

Grupp B är färdigspelad. Efter en enorm slutkamp, så lyckades inte Iran hela vägen USA vann mötet med 1 - 0 och är därmed klara för åttondelsfinal. Hur Tippade jag innan VM?

 Innan VM skrev jag så här:

Anna tänker till lite: Drömlottning för England, utan tvekan. De går segrande ur gruppen -efter kommer USA. Iran kommer till mästerskapssluspelet med en enorm politisk press på sig, det kan minst sagt störa upptrappningen.  Jag tror inte Bale kan göra mycket för sitt Wales, men blir ändå roligt att se honom i hans sista stora mästerskap. 

Vidare går: England och USA

KLICKA för för att se orginaltipset :D


NÄMEN jag hade rätt i mitt tips för ännu en grupp! Det enda jag inte såg var hu rotroligt fint Iran spelade mot Wales! Tack Iran för er kamp och jag hoppas nu era liv är i säkerhet. Hoppas på att regimen faller och Irans folk får tillbaka sin frihet!Upp och ner för England - hänger allt på unge Foden och hans munkfrisyr? USA ÄR ungt och spännande, det kan jag inte kan komma ifrån. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar