söndag 18 december 2022

HERREGUD OCH MON DIEU!!!!!!!!!!! KYLIAN HÖRDE MIN UTSKÄLLNING OCH KLAPPADE IN "! Dramatiken är ofattbar!!!! 2 - 2 och Argentina och världen är omskakade!

 Jag spillde ut en halv läsk i famnen!! Jag skrek! Detta är alldeles ofattbart! Vilken liten stjärna! Tog det en minut??? VILKEN MINUT !I Fobollens existens - i Kylians liv!

Jag tänkte liksom det - kan en ung mästare försvinna ur en VM - final utan att visa sin genialitet? Grabbhalvan lyssnade på min utskällning i inlägget under!


Argentina var i svår chock. Inte alls underligt. ALl passion och känsloinvestering i detta spel, i denna final skapar också en sårbarhet. 

När hela bröstet är öppnat och tårarna faller i passionen, så är det sårbart för något sådant här. 

Känslorna så svallande ! Anspänningen! Dramatiken! Giroud får gult kort på sin bänkplts då han agiterar mot domaren!

Kylian M'Bappé är kungen av VM, oavsett hur detta slutar. 


Ja, nu har matchen gått till förlängning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar